I’m aliveeeeeeeeeeeeeeeeeee

4th July 2011 8 comments

One word: exams.

I’m not going to dedicate this post to say sorry that I disappeared. I’m pretty sure everyone noticed this site died.

But on that note of exams, I really do hope I pass mine πŸ™ If I fail any of them, I get held back a year and that’s just plain horrible. *sigh* I won’t rest easy until my exam results are released…and that takes while. Pray that I pass, please <3. Oh and a fair warning, you’ll probably get loads of mentions of me worrying about my results until I get them. I’ll either be jumping for joy or moping.

My birthday’s coming up and I’m not sure if I want to plan anything for it. It’s just such a hassle to plan for those things :S Not to mention, there’s the whole friends problem. No, I do have friends, lol. It’s just I have high school friends and Pharmacy friends and mixing them together just causes more problems. My friends are the nicest ones ever but you know, it’s still awkward trying to merge two groups together.

Did anything happen to me during the months that I disappeared? *scratches head* Nope, I don’t think so. I lead a pretty boring life, lol. I did get a new netbook. I quite love it. With 4GBs of RAM, it handles Photoshop amazingly well, lol. I didn’t think the poor thing would take it but I installed it for fun to see if it’ll work and it runs pretty smoothly.

I’ll be having a graphic post soon, once I make more icons~ I’ve already posted some in a small lj comm that I’m in but I won’t add them here until I have a little more but for a preview:

P.S I haven’t coloured in…one year seriously. I’ve forgotten how to do so *sigh* Yeah, so forgive the crapiness~

The Comments

  • amano
    4th Jul, 2011 at 10:57 pm

    You called that crappy? πŸ™ Well, I LOVE THEM. NICE ICONS! *going to take some for LJ~*

    *prays for you* <3
    I see, I feel that way too. It's really awkward when your friends don't know each other. Why not just have a double birthday celebration? XD When's your birthday?

    OMG, you need to drive more! XDD
    LOL, thanks to shiki, I'm A-chan… 8D

    Reply

  • xin-yi
    5th Jul, 2011 at 12:58 am

    The icons are awesome! Don’t belittle yourself. You’re very skilled Misaki.
    Work hard for the tests! Study hard, but don’t stress yourself too much. You’re always writing about your worries about passing. Have more confidence in yourself dear. πŸ™‚
    I hope everything is going well for you. Best of luck with everything.

    Reply

  • Shiki
    5th Jul, 2011 at 3:26 am

    I can’t do coloring properly; it’s always a mess and being someone impatience, I just dislike doing coloring and fixing its mess even though I always envy graphic designers who can color awesomely ;A;

    hoping the best for your exam results πŸ™‚
    yeah,it’s super awkward to merge friends like that…one moment you’ll talk to this friend from this group and another moment to another friend from the other group.

    whooo /o/ 4GB RAM makes it fast~

    Reply

  • Kris
    6th Jul, 2011 at 12:35 pm

    They’re nice icons! Did you color them from black&white or do you mean color adjustments? I can’t make icons for my life but I do have an icon archive now if you wanna see -> icon.molla-ing.org

    I hope you pass your exams! Knowing how you disappeared from your blog and studied hard, I’m sure you would’ve done very well!

    Ahhh I never even thought about what would happen to my birthday parties when I start college. College friends and high school friends? Oh wait, I dont have birthday parties.

    I wish I had a netbook … well I wish a lot of things. πŸ˜›

    Reply

  • Caro
    7th Jul, 2011 at 7:00 am

    Hey Misaki, I’m finally back with my blog, like you!

    Good luck on your exams! I’m sure you won’t have to repeat the year. And happy early birthday! Sometimes it’s good for different groups of people to get to know each other through icebreakers — like Apples to Apples! Haha, I’m kind of tired as I’m writing this, so I may see this later and be like, “Did I really say that? How corny.” Lol, I don’t know.

    Reply

  • Delphine
    8th Jul, 2011 at 4:50 am

    Awww I hope that you passed! This is so stressful D8 /hugs

    ” It’s just I have high school friends and Pharmacy friends and mixing them together just causes more problems. ”

    So true! I can relate to that, that’s why I never celebrate my birthday :’) As for me it’s rather: friends from junior high then friends from high school and internet friends I see IRL, next year there will be also college friends @_@ I’m lazy to organize it too <_<

    Reply

  • Kris
    8th Jul, 2011 at 7:51 am

    About your comment, I think most Asian parents would love their kids to date someone of their own ethnicity. There’s racism among Asians too. But my mom is the first I’ve heard of who is against me dating someone of my ethnicity. Um right …

    That is a good point. If they come to US or in your case Australia they’re meant to speak English in the future. Unless they wanna get stuck in Chinatown or Koreatown.

    Reply

  • Kathy
    9th Jul, 2011 at 3:04 pm

    Good to know the site is still alive. I knew you weren’t gonna shut this down.
    Exams? Well, good luck on the results. Especially on my situation. There is no summer classes on our department and it sucks!
    Anyway, the icons look great! And they’re not crap, they’re graphics.. πŸ™‚

    So a nice week so far? Speak soon! xx

    Reply

  • Leave a comment

    XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

    Recent Posts